Friday, September 25, 2009

usha h/p....

salam....

erm ari ni, aku pergi membeli belah keseorangan..hihihi(seronok+++x bape seronok)
sbb pe yg seronok..aku dapat beli akunyer barang tanpe org tgk..
yg x sonok nyer..jelez dowh tgk owang lain kuar ngan member msg2...
aku pun gi beli skaff,tudung,tight, kasut n dok smbil usha2 h/p...
wah aku da sgt berkenan kat sony w508...tp lari bjet..aku just nak spend rm400 jer...
coz ma nak blnje 200 aku tmbah selebihnyer...
usha2 aku bnyak berkenan..x tau nk beli yg mne..
oh gosh..nak beli or x h/p ni...
aku tggu kte putus ma aku n kepale otak aku ni...



satu mslah aku skrg...
aku mls nak sentoh buku ni...
ape nk jadi ngan ko ni SYAHIRAH.!!!!
entah....
tlg kitkan semangat ku ini............
JANGAN MALAS!!!
------------------------------aku nak sentoh buku skrg-----------
doakan aku leh fokus ek...
da-------------tata--
wasalam

No comments:

Post a Comment