Wednesday, September 23, 2009

my ex???



heheheh...lupe nk story...oh goshh..my ex dtg umah aku ri ni pas aku br blk dr city park..


aku pun agak terkejut kedatangan dier..so x kan nk halau..


aku layan cm bese..


yang lawak nyer...sepatah HARAM sebji ker subutir ke PERKATAAN dier x ckp nagn aku..


ape ke he mamat ni???dtg umah aku tuk ape???


dier just borak nagn ma aku(mentg2 r kenal)


aku pun buat dont know..n borak ngan member dier merangkap member aku..hihii


smpai kesudah dier x ckp ngan aku..


tuk makluman my ex..


aku da x da perasaan ngan ko n segale kenangan kiter da lme aku smpan..tuk jdkan pengalman bersame..


yang ko ni knp???x blh ker kiter jd kawan???


kalo x jangan la dtg umah aku..


buat skit ati jer...


cinta???


dh lme aku ltk ketepi..


skrng ni aku pikir parent aku jer..


erm suke ati ko la..


aku x blh pakse ko..n


aku x nak berdengki ngan ko..


stop think about him..-


No comments:

Post a Comment