Thursday, September 24, 2009

beraya sakan..

erm bermula citer ku pada ari ni..since pg sperti yang dijanjikan oleh kwn2 ku..beraye bersme..
tepat jam 10.30...sekor2(maaf sorg2)mai umah aku...
banu???first person come...(oh gosh bapak kurus!!! pelilk+++)..layan jer
then daya n apex...dtg merempit...disusuli si uma...
borak2 n sonok ngar citer member2 lme ni sambil tggu akk aku msk mee bsh..
mls kan aku, bukan nk membantu..hihi..
smbil mkn tggu si ajoi, ayin, lotfi n radzudin...
x sesmpai..
aku pn buat decision tuk kumpul kat umah suela..
yang x besh nyer si suela mcm benci sgt ngan aku???
awat ni..x kan jelezs x dpt upnm..
aku pun x nak la msuk sni...
forget about her(buang mse kan pikir psl dier...)
then g umah daya,apex,kawan daya, ckg fuziah n lastly member sk rendah aku..ayu..
some da lain...
da membesar la ktekan###
erm....
yang grm nyer dok asyik sonok..
ma aku suh cpt bl;k...
ma...era nak enjoy sekejap je ngan kekwn..
pas ni x dapt jumpe g..
kin jumpe pun next rye..
kalo ad rezeki...\
tp sbgai ank yang baik(perasan ckit..hihi)
aku pn minta dri awal.....
x jd join dieorg g tgk wyg...


so conclusion tuk ri ni..,.
semkin kiter membesar..some nyer mkin berubah
x kire r dari segi upe, perangai...n....
yang aku x bape nk suke..dieorg x paki tudung
kasar...n kurang behave...
maafkan aku kekwn 4 my oppinion ni..
aku just leh ckp n korang jer la yg dapat ubah..
aku pn bnyk kekurgan sesme r kite btulkan diri sendiri..
---------------------------BAASYA!!GO2 CAYOO!!!-------------

p/s: nk ltk gmbar lupe nk bw wiring..( hihi)
aku nyer bluetooth laptop rosak..
sowi...- -
----

No comments:

Post a Comment